#ForRealTho

hannavas.xx Mamas donuts are THE #goat like y'all don't even know !!! #forrealtho #deadass #donuts
_x0jenna My favorite is what school do you go to ? #hahahaha #niggaatleast30 #forrealtho I'm 29 😳
liz_osmolski My dadπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜©
_x0jenna @liz_osmolski πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
25 likes
grintzig Now legally brokering gingerbread houses in NC πŸ“ #forrealtho #realtalk #realquick #reallife #realtor #really
People on photo: carteltwins
450 likes
carteltwins SuccsπŸ˜ˆπŸ‘Ή
mezznyc Damn this is a good one
_lil_mohawk_ How I feel when I have a notification and it's asking if I want followers. I'd much rather see comments on my artwork: critics, advice, encouragement and so on... #irritating #Lol #meme #howifeel #amitheonlyone #forrealtho
beccaboom94 Looking at holographic chrome powder like 😍#holographicnails #holosexual #holographic #forrealtho #inlove #😊#😍
20 likes
natasha.hynes It's like we've been trained to believe that if we say no to someone we're an asshole. So not true! The difference between being nice and being taken advantage if is this: Is the reason you are doing something for or giving something to this other person because you want them to like you or continue to like you, or not get upset with you? If yes then you are either being consciously strategic (like buttering someone up) or at major risk of being taken advantage of. ***Do things because you want to, not because u r afraid of what they will say or do if you don't.***
saraart221 This one is nice
melissapanero πŸ™Œ
People on photo: mcebada520, rylexiee
13 likes
kyle2dayzx6 My #wcw that #sexy #bitch in the back #wait πŸ€” #forrealtho . This #woman is #educated #driven #intelligent #silly #beautiful #strong and #independent . She just understands me (she also #laughs at my stupidity without passing judgement). She doesn't try to #change me, she #accepts and deals with my pain in the ass self. Most of you stopped reading; but she brings a #light of #inspiration and levels of #happiness that are #unimaginable . She's MY #wcw and one of the reasons I push to be a better man every single day.
kyle2dayzx6 @veronicaraquel08 well, start playing the lottery πŸ˜‚
muscle_medic Im happy for you!!!!! You deserve it
___sweetred___ Ayeeeeeee, they say age ain't nothing but a number but damn y'all πŸ˜’πŸ™ˆπŸ˜œπŸ˜‚ @martinlawrence #comedyatitsbest #shenenehjenkins #forrealtho #lol
22 likes
mkclarkbooks This is not a drill. Star Trek references for the win. No srsly, if they don't know what I'm talking about, I'm like "Suuuurree you can be my next victim, er character."
gainlikes.657946470 Want followers?
gainlikes.657946470 Check my page!
19 likes
celi626 True story! On top of the 10,000 other things I'm dealing with....πŸ™#forrealtho #busylife
People on photo:
49 likes
xavialvinho He also aged by 10 years so some facial features become more or less defined haha a beard and good haircut don't solve ugly
smorristhe2nd And cause he's a football player ... lol can't go wrong .
mje8806 'Oh say you'll always be my baby, we can make it shine. We can take forever, just a minute at a time.' 🎢🎢😘😘 #BeeGees #mostbeautifulgirlintheworld #forrealtho #wcw #wce
first.world.probz This needs to be a button on social media! πŸ˜‚πŸ™ŒπŸ»πŸš« Who agrees with me? πŸ€” #amiright #butreally #forrealtho #noonecares #genius #getalife #whocares #followme #humor #humpday #lol #lmfao #firstworldprobz
17 likes
its_maritza 😴😴😭 #forrealtho
its_conchita Y si!!! πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„
17 likes
catmarie_muaxo πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #forrealtho
ginnjenn I literally lost it!!!! Ctfu!!!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
25 likes
samanthajade63 I've been down so long it look like up to me They look up to me I got fake people showin' fake love to me Straight up to my face #fakelove #drake #lyrics #forrealtho #lifequotes