sara shankar

blessed❤️cstat tx
55
posts
726
followers
481
following
79 likes
sara.shankar one of my favorites from my soon to be released album💘🎶
People on photo: _giafazzino
107 likes
sara.shankar ready to leave this place
80 likes
sara.shankar a little something new for you guys❤️
gustacotovar Lemme REMIX DOOD
sydneycriss mi amiga es muy talentosa😍
98 likes
sara.shankar so excited to share a clip of my latest song that I wrote and recorded called "Faker"!! I hope y'all like it as much as I loved making it
bon_y_koo Omg!!! So GOOD!!!!😆😍😘
joellebenjamin Dude im in love with this
130 likes
sara.shankar blessed on this wonderful day❤️🎄🙏
People on photo: abby.surley, krazykyleigh
144 likes
sara.shankar 1926378 yards yesterday 😬 2939394930393 yards today 😷 dead tomorrow 😵 Christmas training🎄🙌
liedownwithdragons I remember this. Textbook accuracy right here.
People on photo: avery.hamff
131 likes
sara.shankar #1 attraction in college station
sydney.paige02 Loves ❤️️😘
People on photo: sydneycriss, natalia.cruzvespa
145 likes
sara.shankar indian clothes for des(i)😉🇮🇳 #desiday
james.rude Thanks lol
People on photo: theshreyashankar
87 likes
sara.shankar When I was younger, I used to hate being called "Shreya's sister" because it made me feel like I was living in someone else's shadow. Shreya is the most inspiring person I know. She believes in equality among everyone and she has taught me to show love and compassion to others despite their differences. She has taught me to be passionate about what matters to ME. Shreya defines a strong, independent woman that I aspire to be. Today, I am proud to be called "Shreya's sister". I would not be the person I am today without her. Thank you for all the love and support. Happy Birthday♥️ @theshreyashankar
michelle_wuu AHHH so cute
People on photo: sydneycriss, squidney.63
153 likes
sara.shankar happy birthday to my best friend💘ily #quince
ppliuu Happy birthday Sydney :D @sydneycriss
sydneycriss thanks Peter Uno! @peterpliu
People on photo: herbert.anna, sydneycriss, the.ethang, sydney.paige02, olivia.donaldson, _giafazzino, elisa_swims, natalia.cruzvespa, chipmunks.vs.benchwarmers
139 likes
sara.shankar tengo quince años🎉❤️
krithiramj Happy birthday! ❤️
vamalily16 Feliz cumpleaños 🎊🎈🎂🎉🎁
People on photo: sydney.paige02, squidney.paige02
83 likes
sara.shankar s(no)w c(one) can come between this kinda friendship❤️😘ily to the moon & back knoopy
sydney.paige02 Ily so much SarBaer I knew you would come up with a pun 😘😂
cawestra_ Happy birthday Sarah 💙
90 likes
sara.shankar I like Ghirardelli choc(alot)😉
sydney.paige02 That might be your best pun yet!
sydneycriss pun👑
People on photo: jolynclothing
97 likes
sara.shankar the scientific name for this water is H(tahoe)😉
sydneycriss do u even know how to take a bad pic??
shreya_majeti How do you come up with these😂
People on photo: theshreyashankar
98 likes
sara.shankar currently (water)falling in love with this place😍😉😉
selenaa.li wait is the second one "currently"
sydneycriss supa cute pic!
People on photo: krazykyleigh, aggieswimclub
87 likes
sara.shankar the only tens I see😍😉
People on photo: susannahesmith
84 likes
sara.shankar this olym(pic) shows our spirit for the games🇺🇸🎉😉
sydneycriss noice one
jojo_reddin tbh: ur puns are literally soooooo good and I miss u already😂😂 hope to see u really soon!!!
People on photo: bff, sydneycriss, 4lyfe
108 likes
sara.shankar feet(uring) our shaved legs😉
seal.squad 103 !!